Miesta ktoré sme navštívili

Ak by si chcel/a pridať svoje obľúbené miesto, musíš sa prihlásiť alebo zaregistrovať.
Filtruj podľa polohy miesta

Má byť teplo, teplo, horco. Rado si pýta radu kam ísť, aby sa neuvarili. Tak Makovica vymyslí Žabiu skalu - je to v lese a je tam všetko ešte aj peliezka na sv. Anne.

Konečne sa malá slečna Barborka dostala tam, kde to doposiať obdivovala len z diaľky, teda z auta po ceste k babke a od babky.

Na kúpalisko? Ale čoby veď v Períne majú bazén...síce malý, ale pomestili sme sa tam všetci.

Otvorili chatu pod Hrbom, to sme si nemohli nechať ujsť. Tak Makovica zlanárila dvoch mocných mladých mužov a vybrali sme sa Makovicinymi chodníčkami netradične cez Hájny grúň.

Tri Grácie, alebo ak chcete tri zanietené cyklistiky skoršieho dáta narodenia sa vybrali na spoločný cyklovýletík - vymyslela Terka a odnavigovali sme si ho soločne.

Vodácke šantenie na Ružíne

Na druhýkrát sa to podarilo - vyšlo aj počasie, aj loďky boli k dispozícii tak sme sa mohli vydať na objavnú cestu po vodách Ružína.

Stanovačka pod Tisíckou

Bolo krásne, veď ako inak môže na Tisícke byť.

Bolo horúco, aj zima, slnečno, aj daňťdivo, ženili sa všetci čerti, orkán nám skoro odniesol stany, ale v konečnom dôsledku to bol nádherný výlet a indiánsky tenis na pozadí siluety Kojšovky nezažuňije hocikto.

Vďaka Šaňkovi za úžasný nápad aj za realizáciu.

Makovica vždy túžila ésť až na "najzápadnejší koniec východu" (teda východného bloku) a Laco sa rozhodol vybrať sa s ňou. Bonusom malo byť aj splnenie koruny západočeskej - mal, ale nebol, lebo se sa na 3. deň na to troška vykaľali a šli spoznávať iné krásy tohto kraja.

Na stanici je nezvyklo veľa cyklistov, medzi nimi aj naši starí známi - Adam, Samo, tak hneď spomíname na minuloročný slnovratový úlet. Ale dosť o minulosti, nasadáme a už aj sa luxusne vezieme do Zlatej Idky.

Vítanie leta v Raji

Tak sa nám plánovaná - zrušená-anakoniec spontánne zorganizovaná akcia celkom vydarila. Šaňko poskytol na ubytovanie svoju chatu, kam sme sa celkom pekne pomestili a po celý deň sme využívali najvúčšiu telocvičňu - prírodu.

Po Legionárskom chodníku

Dlho pripravovaný prechod po náučnom chodníku vytvorenom v r. 2001 (a už aj turistami zabudnutom) sa začal realizovať v piatok 10.6. dosť nešťastne - vlak v plánovaným odchodom 6:32 ešte o 6:30 nemal lokomotívu a pani sprievodkyňa nám odporúčala, ísť sa pozrieť, ži nám nejde autobus. Tak teda bežíme na autobusovú stanicu a stíhame bus o 6:50. Našťastie meškanie máme len asi 20 minút oproti pôvodnému plánu.

Krtko-Cyklovýlet okolo Torysy

Tak sme sa teda odhodlali v počte 9 účastníkov podniknúť nájazd na vlak a odviezť sa do Sabinova, aby sme si vyskúšali novú cyklotrasu a ochutnali jej atrakcie.

Tak sme sa teda rozhodli, že to skúsime vlakom, i keď nás bude dosť veľa a dúfame, že sa zmestíme.

9. Bozkávanie pod Čerešňou

Ráno o 8:50 Makovica čaká na Palackého, Už sa zdá, že bude jediná, keď sa v pomaly sa zmenšujúcich kruhoch približujú ďalší dvaja bikeri a nakoniec dorazí aj tretí. Vyrážame teda vo štvorici s tým, že na Furči priberieme ešte Miša, ktorý ide z Polianky.

15. stretnutie na Miliči

Účasť najprv mala byť excelentá, ale postupne odpadávajú celé rodinky, dôvodom je choroba. Nakoniec to vyzerá tak, že pôjde iba Makovica, ale v piatok o 22:30 sa to trošku otočilo.

V našej snahe vyraziť dosť skoro nám zabránila tetuška, ktorej sme mali za ubytovanie zaplatiť. Keď už sme si mysleli, že odídeme bez platenia, konečne sa objavila a splnili sme si svoju povinnosť slušných turistov - za službu zaplatiť...

Po večerných mimoňoch vstávame ako malé detičky o 7:30. Na raňajky vianočka s džemom, urobiť si desiatu a vyrážame na okruh Súľovskými skalami.

Ešte stále nadšení z veľkonočnej trojdňovky pred 3 rokmi, vyberáme sa opäť na opačný koniec Slovenska - tentoraz spoznávať Okná - a bude to Makovici na želanie - lebo na Maníne ešte nebola a Jergušovi na želanie - lebo už na jeseň chcel ísť na Šíp. Laco sa rád zúčastní na plnení všetkých želaní.

Evka túži už dlho po Kysackom hrade a Makovica si chce zamerať pôvodné miesto chaty pod sedlom Repy - tak sa nám teda záujmy stretli na trase Kysak-hrad-bašta-Vysoký vrch-Hrešná. Ako bonus stretnutie s Rumpľom na kysackom cintoríne.

Perínske rybníky-Abajvár

Tronisti sa vydali na Perínske rybníky, tak sa Makovica pridáva k nim - treba skontrolovať, či je rozhľadňa prístupná.