Názov: Trojkráľový Jelení vrch
Dňa: 06.01.2009
Účastníci: Makovica, Kopro, Kamil, Danka, Katka, Peťa

P1070796.JPGvíťazný oblúk v Medzeve P1070799.JPGslnko sa prediera spoza oblakov P1070803.JPGzastávka prvá - Kamilove raňajky P1070813.JPGsedlo Krížna poľana - Kamil už chce opäť jesť P1070819.JPGMrázikovská rozprávka na vrchole P1070822.JPGa Mrázikovská Kamilomarfa pod smriečkom a triangulákom
P1070830.JPGa ešte všetci na vrchole tej nádhery P1070834.JPGpod vysielačom P1070842.JPGstretnutie s Holečkovcami a Telíčkovcami P1070846.JPG...nehádžte do mňa tie gule, som váš fotograf! P1070848.JPGsmerovka k vodopádu č. 4 P1070859.JPGľadopády v plnej kráse
P1070872.JPGa ešte raz P1070877.JPGna plošinke nad vodopádom č. 1 P1070881.JPGu Holečkovcov v teple kuchyne P1070883.JPGa tu sú domáci P1070886.JPGposledné minúty čakania

Je sedem hodín ráno, pomaly sa rozvidnieva. My baby už čakáme vo vestibule. Prichádza Kamil a zasekáva sa v rotačných dverách – škodoradostne sa mu nahlas smejeme. Je 7.10 a rýchlym krokom sa blíži Kopro ... a zasekáva sa v rotačných dverách – ďalší hromový smiech. Autobus je poloprázdny. Šofér dobre kúri a bravúrne zvláda slabo odhrnutú a mierne posypanú cestu. Do Medzeva cestujú okrem nás ešte práve traja ľudia. Fotíme sa v parčíku pri kostole a zvládame šmyky na leštenej dlažbe pod „víťazným oblúkom“. Napájame sa na žltú značku a stúpame za našim cieľom – najprv hode dedinou, potom lesnou cestou, okrajom lúky a opäť lesným chodníkom. Stále len stúpame bez jediného miestočka na pohodlnejšiu chôdzu. Kamil odrazu vyhlasuje bojkot stúpania a rozbaľuje batoh, vraj musí si dať raňajky. Tak teda stojíme uprostred bielej rozprávky a konzumujeme, čo kto má. Stúpame stále ďalej dosť monotónnou cestou, ešteže nám ju spestruje slnko, pristávajúce lietadlo a okolitá rozprávka ako z mrázika. Na vrchole stúpania Kamil kričí, že raňajky už boli, ale potrebuje desiatu. Musí ale ešte vydržať. Na Krížnej poľane opúšťame značku, Makovica velí – „kapucne na hlavy“ a pomedzi stromy sa podľa GPS predierame na vrchol Jelenieho vrchu.Žiaľ stromy už tak podrástli, že výhľad na sever a severozápad sa úplne zakryl. Objavujeme ale dokonalý mrázikovský strom a pod ním Marfu – Kamila, ktorý vyhlasuje, že desiata už bola a teraz potrebuje obed – skrátka rozhodol sa, že dnes bude jesť bez prestávky, ešteže Peťa kúpila toľko rožkov. Po vychodenom chodníčku prichádzame konečne k vysielaču. Katka ako najodvážnejšia sa vydáva po rebríku, ale vchod na prvú plošinu je zamknutý. Tak aspoň Kamil otriasa z vysielača prebytočný sneh – stačí pár rytmických nárazov na rebrík rukou a sneh padá nadol a vytvára na pozadí tmavomodrej oblohy nádherné obrazce. Zostupujeme po lúke späť k značke. Oproti nám sa na ceste objavujú nejaké postavy a čosi po nás vykrikujú. Už sme sa zľakli, že čo sa tým nervákom stalo, keď v nich spoznávame Janka, Telíčka a dve manželky Evky. Zvítame sa a po krátkej debate pokračujeme do Hačavy a rýchlo ďalej smer vodopády a domček Holečkovcov, kde nás má čakať teplý čaj. Medzitým ale ešte stojíme na ceste, sedíme na zvodidle a podľa Kamila je práve čas na druhé jedlo obeda. Vyjedáme zvyšky z batohov a potom už len cupitáme po ceste až po tabuľku Vodopád č. 4 – potom už objavujeme vodopády, sledujeme zajačie stopy, Kopro za Petinej asistencie fotí čeriacu sa vodu po hodení kamienka na vodnú hladinu.... Pred Holečkovie domom stretávame Julku a už len čakáme na domácich pánov. Po hodinovom posedeníčku v teplej kuchyni sa poberáme na vlak. Čaká nás ešte jeden a pol hodiny monotónneho šliapania po asfaltke, Vlak stíhame len tak akurát. Nasadáme do zadného vozňa – smrdí tam nafta, svetlo ako za dušičky, ale aspoň dosť miesta. Cesta ubieha rýchlo, Kopro fotí otlačky našich rúk na zamrznutom okne a o chvíľu je tu košická stanica. Zas jeden krásny deň za nami.

Ďalšie fotky:
P1000525.JPG P1000526.JPG P1000531.JPG P1000575.JPG P1000549.JPG P1000578.JPG
P1000652.JPG P1000661.JPG P1000662.JPGTam ideme ! P1000697.JPG P1000711.JPG P1000777.JPG
m7.jpg m2.jpg mesiac.jpg P1060745.JPG P1060763.JPG P1060819.JPG
Obrázok používateľa šaňo.a

Asi je načase aby sme tu

Asi je načase aby sme tu zriadili fotogalériu pre také skvosty, čo tu nahral Kopro