Názov: Bikovanie okolo Bukovca
Dňa: 22.05.2010
Účastníci: Makovica, Janni, Danka, Peťa, Kopro, Johny

P1060892.JPGčakáme na Kopra a Peťu a dofukujeme kolesá P1060898.JPGto bol pekný zjazd..... P1060901.JPGsmerovník pod priehradou P1060902.JPGpriehradný múr pred nami P1060905.JPGa už sme na úrovni vody na peknej asfaltke P1060907.JPGpohodové bikovanie okolo priehrady
P1060908.JPGobčerstvenie na Mexicu P1060911.JPGa zas hore kopcom do VGyšného Klatova P1060912.JPGale za túto scenériu to stálo....

Na amfiku sa stretávajú Makovica, Janni a Danka. O 8.50 v domnení, že sú všetky, pohodovo vyrážajú. O 10 minút volá Johny, kde vraj sme....no toto! On sa trepal zjuhu na amfik! Gavalier, to sa musí nechať! Dobieha nás na stupáku od Bieláku. Na KVP nás dobiehajú aj Kopro a Peťa. Kopro je druhý taký, čo zmeškal na amfik, ale našťastie vie, kde je Moskovská. Ešte telefonák Smokiemu - on ostáva dnes doma, takže sme všetci. Zjazdík do Myslavy a stupák do Bašky, potom krásne výhľady na Rudohorie a dedinku Bukovec pod nami. Pri kostole skúšame nabrať vodu zo studne - jej farba jasne oznamuje, že toto hnedé kakavko asi pitné nebude. Pokračujeme teda ďalej. Pri smerovníku modrej značky pod priehradou nás predbieha skupina asi 15 bikerov zväčša vyššej vekovej a hmotnostnej kategórie...ale pristane im to, a tie obtiahnuté dresy!!!!!

Pokračujeme popod priehradný múr na lesný chodník. Po asi 200 m stúpania a toľko isto prudkého klesania po skalnatom teréne (Kopro narieka, že tretry na kameňoch veru nedržia) sa dostávame na peknú asfltku okolo priehrady. Makovici sa konečne plní sen, všade kvitnú jahody,modrá hladina priehrady sa zrkadlí pod nami a cesta pekne ubieha. Ani sa nenazdáme a sme na asfaltke do Zlatej Idky. Ešte si odskočíme do Mexika ku prameňu dočerpať zásoby vody. Makovica na mape ukazuje, kadiaľ povedie budúcotýždnová cyklotúra. Johny navrhuje, že na Klatovianku pozná krásnu cestu z Vyšného Klatova, ktorá vedie len z kopca cez lúky a vraj na nej nie je blato. Všetci súhlasíme.

Potmehút ale zabudol pripomenúť, koľko treba vyšliapať na horný koniec Vyšného Klatova. Tak teda poniektorí vybehnú ako srnky, poniektorí sa s pedálmi trocha potrápia a Makovica vyfučí nahor ako parná lokomotíva. Cesta je ozaj krásna - okrajom polí a veľkých lúk, výhľady, kravičky, sem-tam blatko, blato, blatisko, ale nakoniec v pohode dorážame nad Klatovianku. Chlapci s Peťou idú doľava brodiť potok, Makovica, Janni a Danka zasa doprava okolo kríža s vysokými lipami pomedzi chatky, aby Makovica mohla vidieť ich starú chatičku. Na pár minút sa zastaví u susedov a už aj pokračujeme pekným zjazdom ku Klatovianke. Na odbočke k zadnému vchodu Makovica chce odbočiť prudko doľava, potom zistí,že mostík vzala voda, tak sa zasa rozhodne zastať.A blato na ceste sa rozhodne celkom inak. Končí to pádom pod bicykel, modrinami a odreninami....ale neplače, znáša to hrdinsky. Na chate predvádza postup ošetrenia rán - voda z cyklofľaše (no a čo, že je v nej citrón, určite je čistejšia, než tá z potoka) a potom prichádza na rad zlatý klinec programu - lekárnička a žltý dezinfekčný spray. Kofolka a polievočka - dobré občerstvenie. Obdivujeme čierne kozičky a vyrážame na spatočnú cestu akurát včas, aby sme deň stihli ukončiť ešte pred búrkou. Na Girbeši nás chytilo pár kvapiek dažďa, ale umúdrilo sa to a do Košíc sme dorazili za sucha. Pri Galérii rozlúčka a každý ideme svojou cestou - a zaujímavé, temer skoro každý išiel k babke alebo dedkovi.....

Ďalšie fotky:
P1840063.JPG P1840065.JPG P1840070.JPG P1840077.JPG P1840080.JPG P1840091.JPG
Obrázok používateľa Smokie

...

jeej prvy clanok kde ma maki spomenula...a paradoxne ten, na ktorom som nebol :D kebyze dnes nemusim skladat nabytok a hluposti... ale keby ste vydrzali na klatovianke do osmej vecer, tak sa tam vidime :D

Obrázok používateľa šaňo.a

Ja som vám tiež mával a

Ja som vám tiež mával a blikal z autíčka pri Galerke. Kopra som takmer nabral pri zastávke na Ružovej - no nič neskôr sme sa stretli na Hlavnej:)

Obrázok používateľa kopro

ahoj

Heej taze ty by si ma nabral? hmm daky trolejbus si pametam... žeby si mal noveho tatoša?