Plán na rok 2008 - sem s nápadmi!

kategória:

Tak kam pôjdeme tento rok? Chystáme kalendár akcií, ak chceme niekam ísť, tak tu môžu byť vaše príspevky a nápady na zaujímavé miesta.

A aby som nadhodil tému tak hneď ponúkam dva nápady.

1. výlet Švedlár - Bukovec (Galmus) - Poráč : najlepšie na jar, keď na Bukovci sú ešte zvyšky snehu a nižšie na planine Galmus všetko kvitne

2. ak bude ďalej takto mrznúť tak Prielom Hornádu v Slovenskom raji ešte túto zimu (priznám sa ešte nikdy som ho neprešiel na ľade)

3. no a keby sa našlo zopár áut (výzva pre Pepa, Tomáša, Telíčka a mňa samozrejme), tak by sme mohli ísť pozrieť slovenský Stonehenge - zvaný aj Mohylky na severe Slanských vrchov

Obrázok používateľa rado

Kralova Hola

Vlakom z Kosic o 5:52 potom prestup na vlak v Margecanoch smer Telgart (prichod a start vystupu 08:00). Vystup trva cca 3 hodiny... Spat o 18:00...

Aktualizacia 08.08.2008 - Takze vcera som sa nakoniec na tu Kralovu vybral z Kosic som vyrazal o 06:22 a spat doma som bol kratko po 18tej pocasie bolo super :)

Obrázok používateľa evatatranka

Tatry i Slovensky Raj

ahojte, budem velmi rada,ked volaco podnikneme :o) ci uz Tatry alebo Raj, na tom nezalezi :o) podstatne je,ze tento rok nemaam s kym... tak...hladaam partaakov :o)
mám prechodené všetky značkované vrcholy a doliny vo Vysokých Tatrách, všade si s velkou radostou zájdem ešte raz a všetko sa dá absolvovať aj ako jednodňovka. Ráno z KE vlakom, večer o 8 až o 10 doma. krásne sú severné doliny :o)Rovnako Slovenský Raj sa dá robiť aj jednodňovkami ... rada sa pridám, alebo možno niekoho odtiaľto aj nahovorím? :o)
evatatranka :o)))

re: Tatry i Slovensky Raj

... ak by si mala chut, tak sa chystame na turu, ktora je kombinaciou Slovenskeho raja a Tatier; teda aspon tých Nízkych. Ak ti hovorí niečo kamenný amfiteáter na Martalúzke, tak sa máš na čo tešiť.

... a 31.5, keď budeme v Markušovciach, možno si nedáme újsť aj blízky Galmus - to je vlastne odnož Slovenského Raja, je tam aj roklinka aj vápencové skalky s jaskyňami-dierami. A perfektné je, že pred roklinkou nevidíš tie zástupy turistov ako v Raji :-)

A keďže som pochodil toho dosť, ale na Kriváni a Rysoch som nebol, tak by som rád šiel... no niekedy v lete.

Už sa tešim tento víkend (16-18.5) na Stužicu. Ja viem, nie sú to ani Tatry ani Raj, no takéto karpatské pralesy (ako jediné z Karpát zapísané v UNESCU) majú tiež svoje čaro.

Obrázok používateľa evatatranka

Galmus a Martaluzka

uz som si pozrela:o) kraasne miesta:o) budem vas sledovat..krtkov... kedy kam pojdete a pridaam sa. Kedy tu Martaluzku podnikate? evatatranka :o)))

Stuzica

och Stuzica... Poloniny... to je moj sen niekedy si tam zajst...
len nikoho nikde nepoznaam...zatial... hodlaam na tom popracovat.. :o))) pozriem si aj ten Galmus :o) aj Martaluuzku... :o) nepoznam tie miesta zatial:o) nie som len za Tatry a Raj, len som zatial bola len tam..prevazne:o) no a hladaam si priatelov s rovnakymi zaujmami, ku ktorym sa s radostou pridaam :o) evatatranka :o)))

Obrázok používateľa Legil

Poloniny

Tento víkend som bol s rodinkou v Poloninách na Kremenci cez Stužicu, Stužickú rieku, cez Čierťaž späť do Novej Sedlice. Je tam krásne, skoro tam nestretneš živej duše :-)
Bol som tam po prvý krát a určite sa tam ešte na nejakú túru vrátim. Chcel som toto leto ísť od Kremenca až po Medzilaborce (v Čabalovciach máme chalupu - tam by som potom oddychoval) a druhú etapu od Medzilaboriec po Čirč. Po hraničnej čiare vedie červená značka. Pomaly na to pripravujem manželku, ale pochybujem, že pôjde na 5-6 dní. Budem to musieť absolvovať sám.

re: Poloniny

No Legil, tak to sme sa tam museli stretnut. Tento vikend sme tam boli tiez v celkom hojnom pocte. A musim povedat, ze si mal ist aj na Velku Rawku. No ty si zbadal tu hmlu nad nou, tak si sa obratil spat :)
Ked sme tam dosli, tak sa hmla rozostupila a vyhlad bol aky - taky...
Viac o tomto vikende bude coskoro v nasich turach...

Obrázok používateľa petronelke

leto

Ešte som nebola na Suchej Belej a ani na rebrikoch v Slovenskom raji, tak by som to chcela tento rok napraviť, snád sa to do nášho nabitého kalendára niekam zmestí :)

Obrázok používateľa Marcelka

Dávam hlas výletu

Dávam hlas výletu Švedlár-Bukovec-Galmus- je to pekná túra a ešte hlas Stonehengu(videla som fotky!) a nepohrdnem ani akoukoľvek túrou v Tatrách
Maťa

Obrázok používateľa muro1

Bukovec

Mas pravdu Bukovec je super par krat som a 2x som tam aj prespal pekny vyhlad na SNV a svedlar v noci :D Zo zavadky je to krajsie krasna tura vatsinou cesty mimo lesa s peknym vyhladom :D

Obrázok používateľa petronelke

No ja tak skromne navrhujem

No ja tak skromne navrhujem na leto Rysy :), predsa som už dávno nebola v Tatrách a na Rysoch už tobôž nie.

Obrázok používateľa Steju

suhlas, tatry! :)

suhlas, Tatry! :)

Som Za!

A dávam akejkoľvek túre v Tatrách svoj hlas (a voľné miesta v aute) :)