Názov: Silvester!!!!
Dňa: 31.12.2012
Účastníci: Makovica, Kopro, Danka, Peťa, Szabi, Majka, Smokie, Romy, Rasťo, Kamil, Gabo, Mišo, Šaňko, Eskimo

P1250310.JPGna modrej zo sedla P1250311.JPGprvý pohľad do hmly - smer Margecany P1250317.JPGvrchol Roháčky P1250319.JPGtlačenica pri vrcholovej skrinke P1250322.JPGprvý pohľad na Čergov P1250324.JPGMišo a Eskimo na vrchole
P1250331.JPGa kuk na nás robia aj Tatry P1250340.JPGnová atrakcia na vrchole-trochu nezvyčajná P1250344.JPGa my všetci na Rozsypanej skale P1250349.JPGjeden prešovský sopúch vykúka z hmly P1250350.JPGtí v dolinách nám závidia IMAG1057.jpgaj Kamilovi závidia
IMAG1060.jpgšťastný pokoriteľ Kojšovky P1250366.JPG21.35 - nálada na Hlavnej graduje P1250371.JPG37 sekúnd do polnoci P1250373.JPGKopro, drž ho, ešte nie je polnoc P1250376.JPGno, dajme sa do toho.... P1250379.JPGna zdravie
P1250394.JPGRasťo, nebuď smutný, tanec je fajn! P1250396.JPGtango a la Krtko P1250398.JPGjediný pevný bod vo vesmíre je Rasťovo oko P1250400.JPGpomooc, svet sa točí, len my stojíme P1250402.JPG P1250405.JPGkórejský tanec aj na pesničku Ščamby a akty X na Smokieho hlave

Tak sme sa teda rozbehli kade-tade, ale ako dobrá partia sme pred polnocou stretli na Hlavnej a dobre sa vybláznili.

Silvester - diel 1:

Makovica vyhlasuje túru na Roháčku, zase raz sa asi pozrieme na Tatry, dnes ale ponad hmlu. Mišo trošku vyjednáva, či nemôžeme ísť až rýchlikom o 8.15, lebo by mohol spať o polhodinu dlhšie... nakoniec uznal, že stihnúť autobus do Klenovského sedla je lepšie ako spať. Na stanici nás milo prekvapuje Eskimo, takže vyrážame v trojici. Preplnený autobus (už druhý) sa štverá do sedla a tam nás čaká druhá trojíca - Šaňko, Šaňo a Danka. Zvítame sa a hneď pokračujeme ďalej. Ako sme predpokladali, sme už nad hmlou a otvárajú sa nám prvé výhľady do Margecianskej doliny - dolu je hmla a okolité kopce na nej pekne plávajú. Kojšovku máme ako na dlani - tam sa akurát niekde štverá na biku Kamil.

Pri vrcholovej knihe je poriadna tlačenica, tak ju obchádzame a pokračujeme pri hrebeni. Ešte pár desiatok metrov a sme na Rozsypanej skale pri drevenej soche Madonny....a zabúdame zatvoriť ústa - vedľa nej, na ešte vyššej skalke stojí nový majestátny kríž - kríž z nerezu a socha z bronzu, ži iného podobného žltého kovu - fúha, trošku ako päsť na oko pri pokornej drevenej Madonne, ale proti gustu žiaden dišputát.... je to tu novinka, vraj len pár mesiacov, tak sa každý pri novej dominante fotí.

Odchádzame trošku ďalej na pokojnešie miesto a okrem desiaty degustujeme aj koláčiky. nevydržíme ale dlho, v tieni je chladno a dvíha sa vietor. Ešte pohľad na Čergov, jediný sopúch, ktorý stihol vykuknúť z hmly, nňmajestátnu Čimonku i veže na Makovici a môžeme sa pobrať nadol. Eskimo a Mišo vyšli hore bočnou cestou, tak sa teraz odpájajú a idú ešte k vrcholovej knihe. Želáme si šťastný nový rok a lúčime sa.

Silvester - diel 2:

Kamil pozýval, ale nikto si netrúfal - tak sa vydal na biku Perlovkou na Kojšovku sám - a dokonale štýlovo - s Mikulášskou čapicou na  prilbe. Na ceste pomedzi chaty je to samý ľad, ale hore v doline cestu pokrýva tvrdý ujazdený sneh, takže s jazdou žiadny problém. Na Kojšovke je lyžiarska sezóna v plnom prúde. Vrava pri Katke ale odrazu utíchla, keď si to pomedzi lyžiarov prihasil mikulášsky cyklista. Poniektorí zabudli ústa zavrieť, poniektorí stratili reč a len krútili hlavami a tí ostatní sa rovno opýtali, či sa to vôbec dá. Ale ako videli, dá sa. Kamil si to zjazdil Perlovkou aj naspäť, vraj chvíľkami aj tridsiatkou.... brrrr, v tej zime.

Silvester - diel 3:

ako správna partia sme sa nakoniec všetci stretli o 23.30 na Hlavnej. Najprv sa nám do tanca nechce, ale po úplne najúžasnejšom hudobnom ohňostroji prichádza na pódium Ščamba a s ňou skutočná neviazaná bujará zábava - ľudovky i smiešne upravené moderné pesničky, pri tom sa ozaj dá zabaviť. A keď sme v najlepšom, je jedna hodina a je koniec..... ani nepridali, namyslenci akísi.... tak teda discipline opúšťame Hlavnú, prajeme si ešte raz všetko najlepšie a ideme pokračovať v zábave domov. Vitaj rok 2013!