Názov: Na bikoch do Kysaku naokolo
Dňa: 17.11.2010
Účastníci: Makovica, Zuzka, Janni, Lacko, Tete, Borisko

P1100959.JPGnad záhrasdkami na odbočke na žltú P1100960.JPGTete na svojom malom bicykliku sa trápi hore kopcom P1100963.JPGLacko, zasa si to prehnal včera na tréningu? P1100964.JPGuž sme pri zohľadni P1100968.JPGa teraz príde klesanie P1100971.JPGdomček-domisko Kysak č.1

Zraz luxusne o 9.30 Makovica so Zuzkou nestíhajú - majú dnes akýsi zabúdací deň, takže sa niekoľkorát vracajú domov. O 9.40 ale äspešne vyrážame z Lokomotívy do Kysaku, avšak netradičným smerom - do Čermeľa. Najprv ako Truhlíci po pravom chodníku, až neskôr si Zuzka spomenie, že na druhej strane je cyklochodník.

Makovica vymyslela cestu prírodou, ale troška cez kopec a naokolo. Tak šliapeme pomedzi záhradky po červenej smerom na Hrešnú. Našťastie nemusíme liezť až celkom na kopec, ale odbočujeme na žltú k rozhľadni. Ďalej je to už po ceste a podstatne príjemnejšie - prechádzame cez Kavečany a tesne pred klesaním k ZOO odbočujeme doprava. Úzkou, dosť zničenou cestou so super-klesaním sa dostávame tesne pred Kostoľany.

V Družstevnej sa odpájajú Tete a Janni, idú navštívť nejakých známych a my ich máme cestou späť vyzdvihnúť. Tak teda šliapeme do pedálov - Zuzka ďaleko vpredu, Makovica ďaleko vzadu a chlapci niekde uprostred. Tesne po pol 12. sme v Kysaku pred domčekom č. 1. No, opravujem, z domčeka sa stal domisko. Žiaľ, Milanko, teda autor tohto diela nie je ešte na stavbe, takže obdivujeme stavbu len zvonka. O 12.05 presne vyrážame na cestu späť. Janni a Tete nás čakajú na kopci nad Kostoľanmi, keďže ich známi neboli doma.

Do Košíc sa vraciame okolo pol 2., akurát včas, aby sme stihli obed a ešte aj koncert folkovej kapely Divozel na Dolnej bráne.